So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

söndag 4 januari 2009

Känner sig ungefär som granen...

Så var man gammal, den länge fruktade dagen är här, och jag känner mig ungefär som vår vissnande lite bruna julgran, om jag gör en för hastig rörelse ramlar antagligen barren av :)

Men jag kan åtminstone sitta här å vara gammal med en helt ny så fiiiin dator som min sötaste syster Petra och Pontus tydligen tyckte att jag var värd :) puuuuss!!!!!

Har oxå införskaffat en son, något hårig.... KINGSTON som flyttar in den 23 januari..
Ska lägga ut bilder på honom sen..

Nu hoppas vi på att det här året blir ett bättre år än det förra, det blir nog inte svårt!!



GOTT NYTT ÅR I EFTERSKOTT!!!!!!

Inga kommentarer: