So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

tisdag 5 maj 2009

Flickan med guldbyxorna

Ibland har jag en förmåga att glömma bort att jag inte är oljemiljardär (eller åtminstone gift med en) utan en väldigt lågavlönad dagis fröken.. (gud så glamouröst det lät haha)

Den här månaden har jag lyckats göra av med hela min lön..
Tur man har P..

Har köpt nya gympa skor, Nike gula å grå.. Alla som känner mig vet att jag har en förkärlek för allt som är bekvämt, lägger ner mest pengar på gympa brallor och gympa skor :) Vadå jag tycker det är snyggt!!

Jag har köpt två par högklackade skor som inte kommit än, en klänning från glitzy.se,
lite hårprylar, klänning, väska och skärp från asos. Present till Linda present till mamma.
Beställde några tröjor till P, smink och en till present till Linda på eleven.se m.m
Och va e det för datum egentligen.. Jesus va deprimerande...

Inga kommentarer: