So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

söndag 24 maj 2009

Till Miami?????

Pontus har bara en enda önskning till sin 30 års dag....
och det är att jag ska åka med honom till Miami.. Det kan ju tyckas att jag borde bli ganska nöjd över att MIN present till P är att HAN får bjuda MIG till Miami, gå på disney world eller land eller vad fan det heter, shoppa sönder mig på kitson osv... om det inte vore för den jävla flygrädslan... Spyr av bara tanken på att sätta mig i ett plan.. Kan man åka båt kanske?? eller eventuellt tåg??

Igår var jag hos bästa Linda å gick promenad med Ella <3 å Dixon <3.. Sen grillade vi å skrattade åt gamla minnen.. Som när Linda piskade alla barnen i skolan..
Idag har det varit hundkurs..

Nu längtar jag efter Petra å ungarna!!

Just det Brittan biljetterna har kommit oxå :)

3 kommentarer:

mathilda sa...

meh, fan va orättvist! jag kan ta din plats om du inte klarar flygresan! :p

Anna sa...

Jag kan också ta din plats. Du kommer att älska Miami!! Kul att du börjat blogga igen.

Martina sa...

Ja det är väl bara att bita ihop antar jag :) Kram på er..