So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

lördag 6 september 2008

ELLA<3LENA<3MELIN

Nu är hon döpt den söta lilla socker bebisen..
Har varit på min bästa väns dotters dop, hon skötte sig bra lilla Ella, för att inte tala om storasyster Kaylie som småpratade lite med prästen och dansade till varje psalm..
Hon är helt sjukt charmig den damen.. På fikat efteråt spöade hon upp en liten pojke för att hon tyckte att han hade förstört hennes nya lackskor, och sen låste hon in den stackarn på toaletten :) Hon är sin mor upp i dan, exakt så var Linda när hon var liten.. Fast vi var bästa vänner så vill jag minnas att hon en gång slog en sten i mitt huvud så att det gick hål, bara för att hon inte tyckte om att jag var bättre på att hoppa hage :)

Hon (absolut inte jag, jag var helt oskyldig) brukade binda fast killarna i klassen med hopprep och sen piskade vi dom (nu skrev jag vi fast jag menade hon).. Många år senare träffade vi på en utav dom killarna som drog upp sin tröja och visade ett ärr som var misstänkt likt ett rapp efter ett hopprep :-/.. Så hon har lite att brås på Kay.. Stackars Linda säger jag bara.. Vänta bara tills den där lilla damen kommer i tonåren oj oj oj.. Fast det är många år kvar tills dess tack och lov..

puss

Inga kommentarer: