So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

fredag 5 september 2008

Samantha

Okej, nattens Sex in the city avsnitt tog gråt rekord!!
Samantha berättade att hon fått bröstcancer.. Tillslut visste jag inte ens varför jag grinade, väntade bara på att Pontus skulle komma upp och fråga vad fan jag höll på med.
Och nu är det helg, det ska gås på dop, födelsedagskalas och födelsedagsfest. Allt på samma dag.
Dopet är det enda jag har ngn lust att gå på. Önskar jag bara kunde slippa resten.

När blir livet enkelt?? Kan man inte bara få lämna över till någon annan som kan ta besluten åt en?????

2 kommentarer:

Monica sa...

tänk om det vore så enkelt va , jag vill själv ha det så ibland;) en godman *ler*

ha en fin helg!!

Anonym sa...

Livet blir som du vill attdet ska vara . vill du inget så gör det inte .. gör inget som du själv blir stressad över .
ha en bäst lördag