So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

torsdag 4 september 2008

Neeeeej inte redan!!!

Ni tror nog att jag är knäpp, men det är fredag i morgon, och det mina vänner ger mig ångest!! Vill inte ha helg....ALLS...

Jag vet inte ens varför.. Antagligen för att jag vill vara ifred, vill inte umgås med massa människor och sitta och vara trevlig.. Jag vill vara ifred och klockan 23 vill jag sätta på 3:an och kolla dubbel avsnitt av sex in the city och grina till alla möjliga lyxproblem..
Igår var till exempel Carries skor försvunna och det var otroligt sorgligt enda tills hon fick ett par nya i bröllops present när hon gifte sig med sig själv.. Och då var ju det så fint och lyckligt slut, så då grinade jag lite för det.. Eller i ett annat avsnitt när Mr Big hade ner alla domino brickor som Carrie hade kääääämpat med, hur ledsamt är inte det???

Ja det är fel på mig, jag inser det själv.. Men i en timme mellan 23-24 mån-fre så släpper jag alla tankar på allting och tror att jag är kompis med Carrie, så då måste jag givetvis leva mig in i hennes saknad efter sina fina skor.... vad vore jag annars för vän???????

Inga kommentarer: