So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

lördag 6 september 2008

Från Monica :)

Ta fram mobilen och gå in på kontakterB) Håll inne neråt knappen i ca 5-30 sek sen släppC) Skriv vem det blev som svar på frågorna!...

Jag heter: Bobo mobil

Jag gillar: Eeh Bobo mobil...

Jag hatar: Björn (auras) hmm..

Jag är kåt på: Johanna Rask, nääää!!

Jag är super kär i: Pappa ny.. jaha, det kändes inte helt bra..

Snyggast i världen: Hayan 2, jaså...

Fulast i världen: Katja Roshag.. F'låt :(

Äckligast i världen: Karina Ljungkvist.. F'låt igen :(

Tråkigast i världen: Erik Fischbein, ja det kan ligga ngt i det.. näää förlååt till dig med, hade inte skrivit så om jag trodde att du skulle läsa..

Jag ska satsa på: Malin Törnqvist.. Ja det är ju det jag sagt hela tiden!!

Bästis: Number one...

Jag vill ha sex med: Peter Glantz (min mammas ex) uuuuuäck..

Hatar jag mest: Jennie Åkerlind Sorry

Jag har en hemlis med: Bollen, mitt gamla jobb..

Jag skäms över: Angelina Morsi

Inga kommentarer: