So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

söndag 7 september 2008

Middag hos Aura..

Hallå...
Kom precis hem från mamma, har varit där och fikat och träffat lilla syster lite..
Nu är det bara att hoppa in i duchen och skynda iväg på middag hos florre och Aura.. Florre fyller år och i present ska han få ett bungy jump.. Ja det är Pontus påhitt.. Florre har inte önskat sig det vad jag vet.. Jag skulle INTE bli så glad för ett bungy jump.. Men men, jag har aldrig fått bestämma ngt tidigare så det blev inte annorlunda nu direkt..

Igår var jag på 50 års fest, trodde jag... Det visade sig vara 130 års fest!!! 50 åringens mamma fyllde 80 år oxå.. Ja vet inte vad jag ska säga mer om det..

Min hjärna är inte med mig idag, känns som om min kropp glider omkring lite för sig själv, och själen är på ett helt annat ställe.. Den kanske behöver vila sig, vad vet jag..

Jaha, middag var det ja.... puss på er!

8 kommentarer:

Monica sa...

jag vill inte ah bungy jumpnär jag fyller år;) hoppas han blev nöjd;)

vilken fest helg du har haft *kram*

Anonym sa...

Oj, du verkar ha haft en händelserik helg! Hua.

Hoppas början på veckan blir lite lugnare för dig!

Kramet/

Anonym sa...

Förlåt, glömde min adress.

Monica sa...

*kikar in kollar rundt*
KRAM:::

Monica sa...

hallo?

Monica sa...

men hallå? ;/

Anonym sa...

Tjoho!

Vart har du tagit vägen?

Update?

Kram

Anonym sa...

hallå vart har du tagit vägen ????

Pillanlandell.blogg.se