So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

tisdag 2 september 2008

HÖSTLÖFTEN

Blev inspirerad från en annan blogg att göra en lista med höstlöften.. Kanske att man inte klarar att ignorera vissa saker om man SKRIVER ner dom och liksom erkänner att problemen existerar.. Vissa saker vet man ju redan att man inte kommer att hålla, men hey....försöka duger har jag hört.. Jag tycker att försöka räcker hur bra som hellst :)

MARTINAS HÖST LÖFTES LISTA!!!

1. Sluta att köpa saker jag inte behöver, som jag bara köper som kompensation för annat..

2. Ta bättre hand om mina vänner, man ska hålla hårt i dom riktiga vänner man har, har varit väldigt dålig på det. Men efter Freddy dog känns det extra viktigt.

3. Sluta vara så förbannat feg, man blir inte lyckligare utav att LÅTSAS vara lycklig.

4. Inte bara ta första bästa jobb bara för att det är ett jobb, utan försöka klura ut vad jag vill göra, kanske gå den där foto utbildningen jag tänkt på.

5. Skaffa en "fadder schimpans" det har jag velat jätte länge, och dom pengarna det kostar slösar man bara bort på en massa skit iaf..

6. Börja träna, det började bra i våras, men tog slut lika fort :)

Säkert en hel massa mer grejer, men man ska inte lova för mkt :) Vad ska ni lova egentligen????

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmmmm ska fundera på den där;) fína löften du har iallafall...
//Monica sov så gott..