So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

onsdag 3 september 2008

Lånat..

Lånat från en blogg..

VEM....

SAKNAR DU? Freddy

VILL DU DÖDA? Vill inte döda någon.

RÖRDE DIG SIST? Tänkte skriva Pontus, men det vore en lögn för jag har inte fått så mkt som en kram idag :/

VILL DU KITTLA? Wilma och Gustav :)

VILL DU PRATA MED? Pappa

SKREK DU PÅ SIST? Där kan jag iaf svara Pontus.

VILL DU VARA SOM? Ingen, vill vara mig själv.

SÅRADE DIG SIST? Pontus

VILL DU BLI GALET FULL MED? Liiiiinda :) champagne i Visättra skulle sitta bra :)

GJORDE DIG RIKTIGT GLAD SIST? Mathilda Anton Gustav och Wilma gör mig alltid glad.

FICK DU SMS FRÅN SENAST? Mathilda min systerdotter.

ÄR VACKRAST PÅ JORDEN? Hmm, får tänka på det :)

Skickar vidare den här till Petra, Monica, Pillan, Sue, Matte, Becca, Aura

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan gullan....
Ska göra listan imorgon. Måste sova nu!
Hoppas att du landat lite mer efter allt och att du mår bättre!!

Kramet/

Monica sa...

ska ta den senare ;)
KRAM;)

Anonym sa...

ska ta den ..

Kramiz