So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

tisdag 13 januari 2009

Maaattis


Har hela dagen längtat så mycket efter min systerdotter, den äldre utav dom..

Det känns som om hon blivit så vuxen dom senaste månaderna och hon har blivit en vän istället för "bara" systerdotter.. Du är bäst Matte min lilla juckhjärna <3


Snart kommer hunden, å jag blir mer å mer övertygad om att vi var dumma i huvudet båda två när vi beslutade att skaffa en hund... Jag orkar knappt ta mig över tröskeln när jag kommer hem från jobbet, hur ska jag orka med en hund?????

P har nog inte riktigt förstått att det kommer att bli hans ansvar :)


Men sen behöver man bara titta på honom, så kan man bara inte låta bli att längta... söta bebis hund...


3 kommentarer:

Dogfight. sa...

aw, va söt du är. saknar dig med. jag får komma och hälsa på er och dixon snart :) puss o kram.

Storasyster sa...

Var e griiiiisen.. Vill se hemma bilder :D // Puss

Dogfight. sa...

du måste kolla min blogg också :)