So tell me when you hear my heart stop, your'e the only one that knows, tell me when you hear me falling, there's a possibillity I wouldn't know.

måndag 12 januari 2009

Skitdag i dubbel mening..

Idag har varit en låååång dag...
9 av 13 barn på jobbet har maginfluensa och jag har hållit andan större delen utav dagen eftersom jag suger åt mig spy baciller som en magnet..
Är mkt förundrad över att jag inte redan ligger med huvudet i toaletten.
I min panik har jag nog stoppat i mig en BURK vitpeppar och mår nu illa av det istället..
Undrar så om det egentligen hjälper eller om det bara är något min mamma lurat i mig sen jag var liten?????
Som hon lurade i mig att min pappa var sjörövare..
Jag blev helt knäckt den dagen hon berättade sanningen, pappa var ingen sjörövare bara för att han hade en kista som med lite fantasi såg ut som en skattkista..

Han var ingen sjörövare men han var en RÖVARE lovade ,mamma..
Antar att det tröstade lite, då hade jag ju inte helt fel iaf..
Vet inte vad personalen på mitt dagis ansåg om att mina föräldrar inte avslöjade den nyheten fören jag var redo att börja skolan eller så..

Inga kommentarer: